FAQ

1. Z ČOHO SA VYPOČÍTAVA CENA PREPRAVY ZÁSIELOK?

Pri prepravách do zahraničia sa cena vypočítava z celkovej hmotnosti zásielky. Ak je zásielka tvorená viacerými balíkmi (jeden adresát) cena vychádza z celkového súčtu hmotností všetkých balíkov.

2. AKÉ SÚ MAXIMÁLNE POVOLENÉ ROZMERY A HMOTNOSŤ JEDNÉHO BALÍKA V ZÁSIELKE?

Maximálna povolená dĺžka jedného balíka (kusu) v zásielke je 200 cm, súčet obvodu a dĺžky nesmie presiahnuť 300 cm.

Maximálna hmotnosť jedného balíka (kusu) v zásielke je 50 Kg.

3. AKO SÚ ZÁSIELKY POISTENÉ?

3.0 - Pri prepravách do zahraničia je možné zásielku poistiť do výška 350,00€. Suma výšky požadovaného poistného musí byť zadefinovaná na preberacom liste v poli "hodnota tovaru pre poistenie".

4. KDE A ZA AKÝCH PODMIENOK JE DOSTUPNÁ SLUŽBA DOBIERKA?

Služba dobierka do zahraničia je dostupná do ČR, HU, AT, DE, SI, HR, RO, BG.

Aby zákazník mohol využiť službu dobierka musí mať so spoločnosťou IN TIME, s. r. o. podpísanú platnú servisnú zmluvu a používať zmluvnú aplikáciu.

5. AKO SI VYTVORÍM ZÁSIELKU?

I. Pre vytvorenie zásielky a potrebnej dokumentácie k nej je možné využiť nasledovné spôsoby:

Telefonická alebo mailová objednávka - na telefónnom čísle 02/16 160 alebo na e-mailom na adresu info@intime.sk. Objednávka musí obsahovať meno odosielateľa (ideálne uvádzať zákaznícke číslo), adresu doručenia, počet balíkov, orientačná hmotnosť, hodnota pre poistenie a kontaktná osoba u príjemcu

II. Pomocou zmluvných aplikácií.

6. AKO PREBIEHA VYZDVIHOVANIE ZÁSIELOK?

Vyzdvihnutie zásielky sa objednáva vždy na telefónnom čísle 02/16160, alebo na e-mailovej adrese info@intime.sk.

Zásielky sú vyzdvihované nasledujúci pracovný deň po objednaní, prostredníctvom kuriérov našej sesterskej spoločnosti Slovak Parcel Service, s. r. o..

7. MôŽEM SLEDOVAŤ ZÁSIELKY ODOSLANÉ DO ZAHRANIČIA V SIETI EURODIS?

Zásielky odoslané do zahraničia v rámci siete Eurodis je možné sledovať prostredníctvom aplikácie Track&Trace na web stránke www.eurodis.com. Detailný postup si stiahnite TU.

 

IN TIME sa mení na EXPRESS ONE SLOVAKIA
Dátum pridania 1. 10. 2021
Vážení obchodný partnerI, radi by sme Vás informovali, že spoločnosť IN TIME s.r.o., so sídlom Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji, IČO:...
Palivový príplatok
Dátum pridania 2. 8. 2021
 
Zverejnenie počtu reklamácií v roku 2020
Dátum pridania 15. 2. 2021
Správa o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2020 Spoločnosť IN TIME, s. r. o., Senecká cesta 1, 900 28 Ivanka pri Dunaji v zmysle zákona č....
Zdržanie zásielok v Martine, Prešovskom a Košickom kraji
Dátum pridania 11. 2. 2021
Vážení zákazníci,  V súvislosti s aktuálnou pandemickou situáciou v stredisku Martin a Ružomberok  je predpoklad, že môže dojsť k omeškaniu...
Epidemiologická situácia v IN TIME
Dátum pridania 18. 12. 2020
  Vážení zákazníci, dovoľujeme si vás informovať, že pandémia koronavírusu neobišla ani našich kuriérov. Najmä v ostatných dňoch bol nápor na...

Kontaktujte nás

EXPRESS ONE SLOVAKIA, s.r.o.

Sídlo spoločnosti: Senecká cesta 1,
Ivanka pri Dunaji 900 28 Slovakia

02/16 160
zs@expressone.sk